Vevőkártya


Az áruházakban kizárólag csak vevőkártya felmutatásával lehet vásárolni!

A vevőkártya kiadásának feltételei:

  • A vevőszolgálati pultnál kell a kártyaigényt bejelenteni.
  • Ha a vásárló csak személyi igazolványt, illetve lakcímkártyát tud felmutatni, abban az esetben az áruház lakossági vevőként fogja kezelni, és kiskereskedelmi vásárlást tud biztosítani számára. Lakossági vevők regisztrációjára kizárólag az ebesi áruház vevőszolgálati pultjánál van lehetőség.
  • Ha a vásárló rendelkezik, cégkivonattal, vagy alapító okirattal, vagy mint egyéni vállalkozást igazoló végzéssel, és a személyi igazolványát és lakcím kártyáját is be tudja mutatni, az áruházak nagykereskedelmi kiszolgálásban részesítik. Ebben az esetben a számla a jövedéki termékek továbbértékesítésének igazolására nem alkalmas.
  • Ha vásárló rendelkezik :Igazolás bejelentés köteles kereskedelmi tevékénység végzésről című okirattal, annak iktatószámát regisztráljuk a rendszerünkben, és ettől fogva alkalmas a kiadott számla jövedéki termék továbbértékesítésének igazolására.
  • Ha nem az álltalunk regisztrált tulajdonos vásárol a kártyával, a megbízott személynek aláírási címpéldányt kell felmutatni.
  • Ha a kiadott kártyát a vasárló elhagyja, nem tudja bemutatni a fizetés megkezdése előtt, akkor ezt minden esetben a vevőszolgálati pultnál jelezni kell.

A kiadott kártya minden esetben az általunk regisztrált, és igazolt vásárlónak szól.


Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken, vagy jöjjön el hozzánk!